Jump to content

Regulamin Forum


Brawurowy

Recommended Posts

§1. Postanowienia Ogólne:

  • Każdy nowy użytkownik, który zarejestrował się na forum, zobowiązany jest do akceptacji poniższego regulaminu.
  • Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili bez wcześniejszego uprzedzenia.
  • Za złamanie dowolnego punktu regulaminu zostaniesz ukarany warnem (10 warnów = ban na forum).
  • Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, niezależnie od rangi.
  • Użytkownicy zobowiązani są do zachowania loginu i hasła dostępu do konta w ścisłej poufności. Użytkownicy mogą korzystać z konta wyłącznie osobiście. Zabronione jest udostępnianie przez Użytkownika jego loginu lub hasła osobom trzecim.
  • Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum w przeciwnym wypadku wszystkie konta użytkownika będą zablokowane. W momencie, kiedy kilku użytkowników korzysta z jednego adresu IP możliwe są ustępstwa - sprawę trzeba niezwłocznie zgłosić do administracji.
  • Użytkownik zakładający konto nie może posiadać w nazwie reklamy strony/serwera.
  • Zakazuje się posiadania rang wyższych na innych forach / serwerach w przypadku starania się o rangę na forum DRkowicze.pl jak i również podczas pełnienia funkcji innej niż użytkownik na forum.

 

§2. Posty i tematy:

  • Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na forum!
  • Kategorycznie zabronione jest umieszczanie treści pornograficznych, rasistowskich, wulgarnych, obraźliwych, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność oraz prawo autorskie.
  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
  • Niedopuszczalne jest spamowanie bądź umieszczanie informacji w nieprzeznaczonych do tego działach.
  • Nie piszemy posta pod postem. ( Używamy opcji EDYTUJ )
  • Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak', 'Jestem na nie' itp.
  • Wszelkie kłótnie w postach nie są tolerowane, sprawy osobiste proszę załatwiać na priv.
  • Zabrania się w postach stosowania tzw. Kolorowanki.
  • W postach staraj się zawierać jeden kolor, a jeśli musisz użyć ich więcej, zrób to aby wszystko było czytelne.
  • Każda wypowiedź w temacie przedawnionym (7 dni od ostatniego postu) będzie karana punktem WARN.
  • Jeżeli napisałeś podanie, to - niezależnie od tego czy zostało przyjęte, odrzucone lub nawet nie zostało zatwierdzone przez moderatora - następne napisać możesz dopiero 7 dni od momentu zamknięcia lub usunięcia poprzedniego podania (wcześniejsze podanie będzie skutkowało otrzymaniem ostrzeżenia).
  • Nie wypowiadamy się we własnych podaniach.

§3. Avatar i sygnatura:
Avatar, sygnatura oraz nick, nie mogą zawierać treści:

  • Treści pornograficznych;
  • Treści rasistowskich;
  • Treści brutalnych;
  • Treści obraźliwych;
  • Treści wulgarnych;
  • Treści odrażających;
  • Avatar/sygnatura nie może sugerować przynależności do wyższej rangi na forum;
  • Treść nie może zawierać treści obrażających innych użytkowników czy też poglądów religijnych.
  • Sygnatura nie może "zaśmiecać" tematu w którym użytkownik napisał post

§4. Pozostałe:

  • Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.
  • Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
  • Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzyga administracja według własnego uznania.
  • Wszelkie niejasności proszę zgłaszać Administracji forum.
  • Bezsensowne zgłoszenia tematów/postów lub spamowanie zgłoszeniami będzie karane warnem.
  • Administrator forum może dać ci warna za coś co nie jest wpisane w regulaminie, ale łamie prawo.
  • Wobec wszystkich prób ataków DDOS będą wszczynane postępowania zgodnie z Art. 268. § 1
  • Bezpodstawna skarga na użytkownika / członka ekipy DRkowicze nagradzana będzie 4 pkt. WARN
  • Osoba zbanowana na forum, lub za cheaty traci wszystkie rangi, a wykupione usługi przepadają bezpowrotnie.
  • Każdy użytkownik ma prawo do odpracowania otrzymanych warnów w odpowiednim dziale na forum.
  • Osoba mająca rangę inną niż "Użytkownik", "Kobieta", "VIP" i posiadająca ostrzeżenie na forum ma czas 7 dni na jego odpracowanie.
  • Osoby mające dostęp do notatek mogą ich używać TYLKO w działach przez nich moderowanych.
  • Osoby ubiegające się o stanowisko na sieci nie mogą mieć blokad typu VAC.
  • Nabijanie godzin na forum do statystyk wiąże się z ich resetem.
  • Like 7
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...